Mantorp!

Jag vet, jag vet. Jag har inte uppdaterat bloggen på skitlänge, men jag är en periodare som ni vet. Inte mycket har hänt sen sist. Jobbat på som vanligt. Johan har vart hemma två veckor, (kanske en anledning till dåliga blogguppdateringar?) Han åker på onsdag och är borta 10 veckor. Jag kommer dö. Förra gången han var borta så länge så tyckte jag inte det var så jobbigt innan, men nu vet jag hur mycket jag saknade honom när han väl var borta. Därför fasar jag för onsdagen. Jag kommer garanterat må skit när han är borta. Tur att jag har alla mina backup karlar som tar hand om mig när han är borta. Idag så drar vi till Mantorp och Gatebil. Sova i tält med fyra karlar som har med sig mer öl än vad folk normalt dricker på ett år- spännande. Ingen öl får dock förtäras innan tältet är uppsatt sa vi. Annars kan det hända att vi får sova helt utan tält. Öl+tältuppsättning= mindre bra! Väntar på att Johan ska komma hem så vi kan åka. Han är och hjälper en kompis köra ner sin driftingbil till Mantorp, sen ska han hem hit och hämta oss och släpkärran (vet ni hur mycket skit vi ska ha med oss?!) Nu ska här packas klart!

Kommentarer
Postat av: pelle

Ha det för jäkla grymt nu, Emma! :D

2008-06-26 @ 20:36:12
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ha det så kul! :)

2008-06-27 @ 07:55:54
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: sandra

fan tio veckor, de blir som sagt jobbigt. jag skulle oxå dööö. men tänk va ni kommer ha de gött när ni väl ses. nu har ja inte sett dig på hundra år, får visa dig på jobbet ibland, kram

2008-07-02 @ 18:41:42
Postat av: Sandra

Läste att du hittat Laura Croft pistolhölser.... vart hittade du dom eller vill du kanske sälja dina? Jag letar desperat efter ett par såna just nu.



Bästa Hälsningar

Sandra

2008-07-17 @ 08:54:35
Postat av: pelle

Hej, snart är det en månad sedan förra uppdateringen! :D

2008-07-27 @ 00:04:47
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/
Postat av: pelle

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

2008-08-02 @ 11:34:07
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/
Postat av: Louise B

Hej Emma! Hittade hit från Amandas blogg. Kul, men känner att det finns en risk att bloggen är överlämnad? Hoppas inte, jag vill läsa mer och du verkar ju ha en skara som läser! Hoppas det är bra med dig i alla fall och att du får en trevlig helg. /Louise Bengtsson.

2008-09-26 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback