Dagens mest irriterande

Ne, tråkboken är fortfarande inte färdigläst, men jag planerar att vara klar tills på sönadg när Pelles tävling är avgjord- vink, vink.
Jobbet gick bra idag... (jag veeeet, det blir en hel del jobbprat, men det är ju trots allt där man är varje dag!) Blir så förbannat trött på alla 15,16, 17 åringar som tror dom är skitcoola när dom kommer in svinfulla och beställer 23 cheesburgare och sen har mage och klaga på att de blev illamående av maten. Kom igen! Det är inte maten. Ska ni dricka sprit så lär er för fan att göra det som vanligt folk och ät inte en miljard cheese samtidigt. Så, nu ska jag inte skriva mer om jobbet. Inte i just dagens blog iaf.
Johan är inte hemma för han är på på fest, nykter, och kollar på fulla fjortisar. Fredagsnöje det med. Man blir rätt glad av att titta på fulla fjortisar. Att dom blir fulla på en halv cider och tycker dom är skitsnygga. Bara det är skrattretande.
Och ja, jag är skitirriterad på fulla människor idag. Men de har ju för bövelen inge skam i kroppen!

Kommentarer
Postat av: pelle

Fulla människor när man själv är nykter är ju ingen vidare hit!

2008-05-03 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback