Dåligt med sömn

Wohooo. Tråkboken är utläst, så nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att det ligger en oläst bok i hyllan. Jag klaradet det!! Nu har jag börjat läst en annan bok, om 90 talets största mordgåtor typ, så det gör inget att jag inte vann boken Pelle ;)
Jobbat idag också, gick ganska bra. Mycket gäster och många busslast. Men det var bara att bita ihop och köra på.
När jag kom hem idag så väntade min karl och vännen Jocke på mig. De hade väntat på mig i flera timmar, de var hungriga och ville åka och handla mat. Medan de väntade så sov de middag på soffan, i två timmar. Trevligt å göra mer med sina kompisar än att bara kolla film och umgås, det går att sova middag två timmar också, haha.
Sov väldigt dåligt natten som var. En av familjens hundar är jättesjuk så låg och var orolig hela natten. Nu är hon på Strömsholms djursjukhus och blir ompysslad så det känns mycket bättre.
Hoppas kunna sova bättre inatt. Behöver det, känner mig trött och sleten i kroppen. Ska sova NU. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback