Foten i fokus

Hur mysiga är fötter egentligen? Jag vet inte hur ofta ni putsar på fossingarna, men jag gör det inte ofta. Så idag så var jag och syster iväg och inhandlade fotskrubb, badsalt för fötter och fotsalva- för här skulle det minsann bli sommarfina fötter. Och nu sitter jag här med lena (läs måttligt lenare och utan äckliga hudflagor) fötter och målade tånaglar. Tyvärr hade min syster inga vidare färger på nagellack. Mest grönt, blått och lila från den tiden då det var populärt. Hittade en neutral ljus färg iaf, så nu glimmar tossingarna. Nog om mina fötter, ni kanske tycker det är jätteäckligt och mår illa av bara tanken på dem.
Sandra! För tusan vad bra du är. Och alla ni andra som fick toppenbetyg på KSS'en igår. Klockrent. Nu jävlar är vi på rätt spår igen!! Go Burning Hill!
Borde ha gått ut på en promenad idag, blev ju fika förut på shoppingturen. har dock inte orkat idag. Helt slut i kroppen efter att ha jobbat hela dagen. Det är jobbiga förmiddagspass man gör. Finns så mkt som man borde hinna med, som man inte gör. Så får man dåligt samvete för att man inte hinner med. Det jag hatar mest med jobbet är att det medför så mycket dåligt samvete. Man får dåligt samvete om man är sjuk, om man inte har hunnit med alla uppgifter, om man glömt bort att ha rast, glömt äta under sitt pass...glömt gå på toa under sitt pass. Jo då, det har hänt när jag kommit hem från jobbet att jag tagit tre trappsteg i taget med byxorna halvt nere vid knäna för jag verkligen, verkligen måste kissa! Jobb, kallas inte jobb för intet!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så sant så sant, jobb kallas det av en anledning tyvärr :)

2008-05-27 @ 22:31:41
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: pelle

Det är kul att det går bra med KSS:erna igen :D

2008-05-28 @ 01:53:17
URL: http://pellespersonliga.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej!!
kul att du läser min blogg jag läser din oxå! hehe...
Va gör du nu förtiden, mer än att jobba vill säga?
ha de bra kramar

2008-05-28 @ 13:50:03
URL: http://sopure.blogg.se
Postat av: Madde

Du måste lära dej att koppla av, enda gången jag får dåligt samvete är när jag inte kan komma o jobba när folk är sjuka, resten orkar jag inte bry mig om.

2008-05-28 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback