Ledig, typ

Typ varit ledig idag. Med typ ledig så innebär det att vi bara hade lite personalmöte, och sedan lite mer möte med the bosses. Men imorgon, då är jag ledig på riktigt. Ska köra Johan till tågstationen och sen så ska jag umgås med mina syrror. Blir kanske en sväng in till stan, var länge sen vi var där.
Var en sväng hos mormor och drack kaffe förut. Var ett tag sedan. Skamligt med tanke på att vi i stort sett bor grannar. Borde gå dit oftare.
Köpte nytt "skal" till min ipod idag :) Så nu är den rosa. Den färgen jag ville ha från början, men när jag köpte den så fanns den inte i rosa än. Hade velat haft den i rosa. Rosa är fint!
Kollade på 100 höjdare förut. Man undrar ju hur sånna människor får gå löst ute på stan!? Väldigt mycket mysko människor. Och då var det bara fyra stycken amerikaner som var med idag, och så de fyra svenska knäppgökarna. Tänk då hur många fler det måste finnas där ute. Hmmm

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag såg en av 100 höjdare knäppisarna i Göteborg :)

Jättesnällt att du ställer upp som konferencier! Det kommer att bli jättebra!

2008-05-06 @ 17:03:27
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback