Mitt beroende

Det ser ut som att det bor 10 personer när man kommer hem. Ligger alltid minst fem par skor innanför dörren. Jag vet varför. Jag är skoberoende! Hela garderoben i hallen rymmer flera par skor, och golvet likaså. Jag vet inte ens hur många par skor jag har. Men man ska inte klaga. Bättre med skoberoende än något annat beroende. Försöker förklara det för Johan också, men han ser inte mina skor på samma sätt som jag. Han tycker att två par är nog, ett par till vardags och ett par lite finare. Möjligtvis också ett par arbetsskor. Jag skämms inte över mitt beroende, utan ser det mer som en last för min käre sambo. Det är nog mer han som skämms över det-stackarn... Nog om det.
Jag har fått äran att vara konferencier på barnens dag här i Kumla på lördag :D Det ska bli jätteroligt, och jag är verkligen glad att mina gamla arbetskamrater tänkte på moi^^. Så då får ni komma och titta. Kommer vara massor med aktiviteter- fiskedamm, tipspromenad med mera.
Jobbat idag i vanlig ordning. Körde skift, gick bra- inga konstigheter.
Nattmacka nu. Hej


Kommentarer
Postat av: pelle

Tja Emma! Bara så att du vet så är inget beroende ett bra beroenda. Själv så samlar jag på kalsonger. Mina kalsonglådor (åtta stycken) äter upp mig. Hur ska jag ha råd att flytta hemifrån när hälften av alla pengar går till kalsongshopping. AAAAAH!

Hehhe, skoja bara. Det är bra med ett skoberoende. Sundare in mycket annat här i världen. Jag ska snart länka dig hade jag tänkt. Jag har bara inte haft tid.

2008-05-08 @ 10:55:09
Postat av: Madde

Kul med uppdraget du har på Barnens dag jag hoppas att det kommer att gå bra för dej och att det kommer mycket folk dit. Jag tror ändå att rökare lägger mer pengar på cigaretter än vad du lägger på dina skor och du har mer glädje av skorna än av ciggen.

2008-05-08 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback