Nervös? Jag? Neeeee..=S

Det var inte så farligt att stänga trots allt. Missade ju massa kul, men folket på jobbet fick mig verkligen på bättre humör! Tack alla! Trodde iofs aldrig att vi skulle komma hem. Nattstäd var segare än sega råttor. Och ändå blev allt inte gjort.
Imorgon gäller det. Jag på scenen klockan 15.00 innför Kumlas alla små barn (och föräldrar, morföräldrar, fastrar, kusiner...aaaaahg =S) Shit, det kommer verkligen vara mycket folk. Haha, jaja. Bara att bita ihop och låtsats som att jag har gjort sånt massa med gånger. Som jag inte har...
Aldrig N Å G O N S I N! Amanda och Maria, var har ni gett er in på!?
Imorgon kväll är jag bortbjuden på fest så det ska bli trevligt. Om det är någon som känner för att köra bil sent på natten, så ring för all del. Jag och en del andra vill säkerligen komma hem fram mot småtimmarna.
Nu ska här sovas och laddas innför imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback