Pissh*lvetes nedrans sk*t

Trodde att jag skulle få vara ledig ikväll, men neeeeee. Får åka och köra stängningsskift. Taskigt av en viss
person att skita i allt. Inte så mkt förtroende kvar faktiskt. Hade ju möte i förmiddags med alla skiftledare, så alla har liksom varit där en gång redan. Och de andra skiftisarna kan av olika anledningar inte jobba ikväll. Jag som har haft planer för ikväll i två veckor nu, får skita i det och jobba istället
Var en sväng på Kumlamarken idag iaf. Blev lite marknadsgodis och klassiska "tio par strumpor för en hundring" i massa onödiga färger och mönster. Glömde köpa brända mandlar som är min favorit all time. Har ju godiset iaf.
Börjar bli nervös innför imorgon. (Barnens dag, Kumlasjön ni vet) Min syster Sofia kommer sitta och rita med barnen så hon får lugna ner mig när vi går dit imorgon. Det kommer bli jättekul, och fint väder får vi troligtvis också=)
Då tar jag för givet att vi ses imorgon klockan 15.00 vid stora scenen!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas att det går bra att jobba ikväll och att du ändå hinner att bli lite utvilad innan imorgon! :) Det kommer att gå strålande för dig Emma! Var inte orolig, och om vi mot all förmodran blir oroliga så får vi vara det ihop! :)

2008-05-09 @ 19:23:25
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: pelle

Bara proffs är nervös, så go ahead. ;) Bra jobbat ikväll och tack för att jag slapp kök:)

2008-05-10 @ 02:04:45
URL: http://pellespersonliga.blogg.se
Postat av: sandra

inte roligt sånt där. men de får vl tala med honom på måndag, jobbar du då... synes iaf på mötet på tisdag.. hej svej

2008-05-11 @ 09:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback