Sjuk!?

Pelle har du smittat mig? Jag mår inge vidare, ont i magen och illamående. Kände av det redan igår kväll. Skulle ut och gå, men fick vända hemåt efter ett kvarter. När jag kom in i lägenheten så stupade jag på soffan och låg där i två timmar och kved. Imorse så kändes det bättre så drack ett glas juice och åkte iväg till jobbet. Skulle nog inte ha åkt till jobbet egentligen- magen mådde skit hela morgonen. Efter lunch åkte jag hem. Har idag käkat en och en halv knäckemacka, ett glas juice och ett glas nyponsoppa plus några smörgåsrån. Hoppas att det går över snart. Känner att jag behöver äta ordentlig mat.
Johan är och jobbar igen. Alltid lika tråkigt. Typiskt att han jobbar dom helgerna jag är ledig. Är ju då ledig i helgen. Får se om jag mår bättre i magen för i sånna fall kanske jag åker till Kga och kollar in deras DT lite. Får se vad som händer. Nu ska jag ta mig ett glas nyponsoppa och glo på tv.

Kommentarer
Postat av: pelle

Kanske att du fick en bakterie i rumpan efter att jag kräkts på toasitsen? Haha, usch då. ;)

2008-05-22 @ 23:57:54
URL: http://pellespersonliga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback