The helg

Underbara lediga helgen är snart slut. Har gjort en hel del faktikst. I fredags så var jag hemma hos en kompis och kollade på film med hans familj. Det blev familjefilmen "Förtrollad". Har sett bättre filmer, men det var ändå en helt ok film.
Igår så var mina syskon och respektive här plus vänner. Vi började kolla på Eurovision, men när de kom till Island och vi kom till kvällens femte öl/shot/grogg så testade vi själva våra röster i Singstar. Och ja, jag var rätt nöjd. Spöade både svåger och syster!
Idag har jag shoppat maskeradoutfit till nästa helg. Hittade till och med pistolhölster! För ni har väl hört att jag kommer som Laura Croft. Fast inte lika vältränad och inte med lika stora tv-spels bröst.
Grillade hos mor och far efter shoppingen. Vi hade som goda döttrar med oss mors-dags blomma och paket. Tvättade av fågelskiten från älsklingens bil. Hoppas att den håller sig lite ren tills på onsdag när han kommer hem. Jobbar hela nästa vecka, vill inte. Dessutom så kommer the high boss fredag och lördag och kollar oss. Och vem får köra skift? Som vanligt? ME! Alltid jag, och jag hatar det. Sover skitdåligt, och har hjärtklappning i flera dygn. Hatar, hatar, H A T A R!! Nu ska jag inte tänka allt för mycket på det för då kommer hela veckan bli sömnlös. Ne, en promenad på det här blir bra.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer att klara av jobbet strålande när bossen kommer :) Du kommer bli riktigt snygg som Lara Croft också ;)

2008-05-26 @ 13:02:09
Postat av: Madde

Håller med om att du alltid får köra skift när Irfan kommer, precis som Ann alltid fick göra på Mickes tid och jag är glad så länge jag slipper, har ju bara några timmar på fredagkväll och det kan jag leva med.

2008-05-26 @ 20:13:16
Postat av: pelle

FOR:aren kommer gå guld, ska du veta! Jag är ju där. Plus att det inte är något att skita ned sig över, egentligen. Tänk så här: det är ju bara burgare - inte hjärnkirugi.

2008-05-26 @ 23:28:51
URL: http://pellespersonliga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback