Tråk Valborg


ÅÅåå, tråkigaste Valborg någonsin. Jobbade iofs till 24.00, men hade förväntat mig att det var lite fest kvar nånstans. Alla hade verkligen gett upp och gått hem. Vad är det med dagens ungdom egentligen. På min tid så var man minsann ute till klockan 4 på morgonen!
Johan och jag tog riktig sovmorgon idag. Till klockan 13 närmare bestämt. Hade egentligen inte behövt sova så länge, men vad ska man göra en röd dag när det dessutom regnar ute? Sova är ett bra tidsfördriv.
Ska iväg och jobba sen, men det gör mig inget. Dubbelt betalt idag och så kör jag inte skift. Bara fördelar. Ser fram emot att åka till jobbet för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, på den gamla goda tiden var det kl. 4 som gällde. I natt blev det kl. 3, men det är bara att inse att man börjar bli äldre :)

2008-05-01 @ 18:53:26
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback